جدايي مبعلي از استقلال به نفع ما شد

جدايي مبعلي از استقلال به نفع ما شد




 

 


جدايي مبعلي از استقلال به نفع ما شد


تاریخ : سه شنبه ،
27 تیر 1391

کاپيتان پيکان گفت: دقيقا نمي دانم مبعلي به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه که بود به نفع ما رقم خورد.


محمدرضا طهماسبي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت پيکان اظهار داشت: تيم ما شرايط خوبي دارد و تمرينات بدنسازي طوري بوده که تازه سبک شده و روي کارهاي تاکتيکي و کار با توپ تمرکز کرديم. فکر مي کنم رفته رفته تا بازي با صبا بدنها تقريبا به حالت معمول برگردد.

وي در خصوص حضور مبعلي در پيکان افزود: حضور مبعلي در پيکان به نفع ما است چون هم از لحاظ فني و هم تجربه بازيکن خيلي خوبي است و مطمئن باشيد کمک زيادي به تيم مي کند. دقيقا نمي دانم ايمان به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه بود به نفع ما رقم خورد. شايد هم جو صميمي پيکان باعث شد نظرش عوض شود چون آنها يک ديدار دوستانه با ما در ترکيه انجام دادند.

کاپيتان پيکان تصريح کرد: تيم ما واقعا همدل و صميمي هست. کادر فني خيلي خوبي هم داريم که با بازيکنان رابطه اي دوستانه دارند. فکر مي کنم بتوانيم فصل خيلي خوبي در کنار هم رقم بزنيم چون واقعا وقتي تيمي يکدل باشد مي تواند به هر توفيقي که مي خواهد، برسد. در فوتبال صميميت هم فکر مي کنم به اندازه بقيه مسائل مهم است.

طهماسبي با اشاره به بازي با صباي قم گفت: بازي هاي اول معمولا براي همه تيم ها دشوار است. اولا بدن بازيکنان هنوز در شرايط معمول قرار ندارد چون تيم ها از شرايط بدنسازي بيرون نيامدند. دوما اين که شناخت آنچناني روي حريفان نيست و دقيقا تيم ها مثل هندوانه سربسته هستند با اين حال شايد بازي ما با صبا از اين لحاظ خوب باشد که ويسي نسبت به تيم سابقش شناخت دارد.

وي تاکيد کرد: ليگ امسال خيلي سنگين تر از سالهاي قبل است چون 4 و نيم تيم مي افتند. البته تيم ما براي نيافتادن نمي جنگد چون هدف ما با تيم خوبي که داريم گرفتن سهميه آسيا است. با تمريناتي که ويسي انجام مي دهد يقين بدانيد او مربي کاربلدي است. من از قبل طرز تفکر، حرف زدن و منش او را دوست داشتم و الان هم که سرمربي ما شده، خيلي به او نزديکيم. خيلي ها مي خواهند کار بزرگ سال قبلش با صبا را که سهميه گرفت، به شانس ربط دهند و زير سوال ببرند ولي ما بازيکنان و خود ويسي انگيزه داريم تا ثابت کنيم کارش شانسي نبوده است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل